Aicina balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem

2018. gada 12. septembris

Foto: Valsts kancelejas Komunikācijas departaments.

Valsts kanceleja izsludinājusi laba servisa kustības kampaņu. Tās laikā iedzīvotāji tiek mudināti novērtēt kompetentākos un atsaucīgākos valsts pārvaldes darbiniekus - klientu konsultantus. Kustības ietvaros var balsot arī par “Latvijas Vēstneša” klientu apkalpošanas speciālistiem.

Laba servisa kustība kļuvusi par tradīciju, un šis ir jau ceturtais gads, kopš iedzīvotājiem iespējams pateikties vai uzslavēt valsts pārvaldē strādājošu klientu apkalpošanas speciālistu.

“Lepojamies ar šo kustību, jo īpaši - redzot, ka katru gadu arvien pieaug to iedzīvotāju skaits, kas balso par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Un prieks ir ne tikai balvu saņēmējiem, bet arī katram, kurš ir balsojis un savu “paldies” padarījis paliekošāku. Mums ir nepieciešamas šāda veida iniciatīvas, jo tās veicina sabiedrības saliedēšanos, savstarpējas pieklājības kultūru. Un tādējādi mēs kā sabiedrība tikai augam,” pauž Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Balsošana

Uzslavēt valsts iestāžu klientu apkalpošanas speciālistus iespējams, aizpildot anketu

Balsošana norisinās no 12. septembra līdz 11. novembrim. Balsot var katru dienu, no vienas ierīces vienu reizi dienā.

Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem, un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

Pērn “Klientu apkalpošanas Goda balvu” saņēma

  • Valsts ieņēmumu dienesta Bauskas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Iveta Liepa,
  • Valsts asinsdonoru centra transfuzioloģijas māsa Lilija Obuševa,
  • Valsts zemes dienesta Daugavpils klientu apkalpošanas centra konsultante Anna Urbanoviča.

Savukārt atsaucīgākās iestādes titulu guva Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālā filiāle.

Laba servisa kustība valsts pārvaldē

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Oficiālā izdevēja “Latvijas Vēstnesis” informācija