Aicina balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem

2019. gada 18. septembris

Jau piekto reizi Valsts kanceleja izsludinājusi Laba servisa kustības kampaņu. Iedzīvotāji aicināti pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai valsts pārvaldē un novērtēt labākos darbiniekus.

Šāda veida kustība jau kļuvusi par tradīciju, kuras laikā iedzīvotāji tiek mudināti novērtēt kompetentākos un atsaucīgākos valsts pārvaldes darbiniekus - klientu konsultantus. 

Iepriekšējos gados atzinību guvuši arī “Latvijas Vēstneša” darbinieki. Pērn klientu apkalpošanas speciāliste Aleksandra Niedra iekļuvusi to valsts pārvaldes darbinieku sarakstā, kas ieguvuši visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu. 

“Par valsts pārvaldi var būt iesakņojušies dažādi stereotipi, bet esmu pārliecināts, ka šie atsaucīgie un profesionālie klientu apkalpošanas speciālisti, kas ir paraugs jebkuram valsts pārvaldes darbiniekam (un ne tikai), dažus ne tik glaimojošus stereotipus spēj kliedēt vienā mirklī. Neraugoties uz to, ka jebkurš darbs intensīvā saziņā ar cilvēkiem prasa daudz enerģijas, pacietības un stresa noturību, šie darbinieki spēj saglabāt možumu, lai ne tikai tiktu galā ar sarežģītām situācijām, bet arī vēl uzmundrinātu klientus un vairotu pozitīvu noskaņojumu. Tas ir pelnījis novērtējumu! Un, galu galā, uzslavējot atsaucīgākos darbiniekus, ieguvēji būs arī paši klienti, jo tādējādi uzturēs darbiniekos motivāciju turēties līmenī,” pauž Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Balsošana

Ikvienam ir iespēja balsot: 

  • apmeklējot tīmekļvietni www.sakipaldies.lv 
  • vai izmantojot mobilo lietotni “Futbols”. 

Balsošanas periods noslēgsies šā gada 12. novembrī.  

Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

Laba servisa kustība valsts pārvaldē

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Oficiālā izdevēja “Latvijas Vēstnesis” informācija