Jaunums: LV piedāvā izmantot bezmaksas informatīvo tālruni 80006000

2011. gada 30. septembris

Foto: Māris Kaparkalējs, LV Uz bezmaksas tālruni 80006000 aicinām zvanīt darbdienās no pulksten 9 līdz 17.

„Latvijas Vēstnesis” ieviesis jaunu iespēju: bezmaksas informatīvo tālruni 80006000. Uz zvaniem atbildam darbdienās no pulksten 9 līdz 17.

Līdz šim tālrunis pildīja vienu funkciju, apkalpojot abonēšanas pieprasījumus.

Tagad tā loma paplašināta, - 80006000 kļuvis par oficiālā izdevēja bezmaksas informatīvo tālruni.  Zvanītājs var izvēlēties vienu no četriem sarunas tematiem. Piedāvājam tiešo savienojumu ar atbildīgajiem darbiniekiem, piemēram, izvēloties sarunas tematu "Abonēšana" (taustiņš 2), klients tiks savienots ar abonēšanas speciālistu, kurš atbildēs uz interesējošies jautājumiem, pieņems pasūtījumu un noformēs abonementu.


80006000 piedāvā 4 iespējas:

  • Informācija par oficiālajiem paziņojumiem jeb sludinājumiem. Nospiediet taustiņu 1
    Savienojums ar Klientu centru.

  • Abonēšana vai grāmatu iegāde. Nospiediet taustiņu 2
    Savienojums ar Pārdošanas daļu.

  • Oficiālā publikācija. Nospiediet taustiņu 3

  • Citi jautājumi. Nospiediet taustiņu 4
    Savienojums ar valdes biroja sekretāri-lietvedi.


Atgādinām:
1. visu par oficiālo paziņojumu iesniegšanu var uzzināt, sazinoties ar Klientu centru vai mājaslapā „Oficiālo paziņojumu iesniegšana”; 

2. visu par abonēšanu vai grāmatu iegādi var noskaidrot, sazinoties ar Pārdošanas daļu vai mājaslapā sadaļās „Abonēšana”  un „Grāmatas”.

„Latvijas Vēstneša” informācija