"Latvijas Vēstneša" auditorija 2023. gadā: platformu izmantoja katrs 4. interneta lietotājs
2024. gada 23. janvāris
Attēls: Latvijas Vēstnesis.
25,71 % jeb katrs 4. Latvijas interneta lietotājs pērn ik mēnesi apmeklēja vienu vai vairākas oficiālā izdevēja "Latvijas Vēstnesis" vietnes, liecina starptautiskās interneta izpētes aģentūras "Gemius" dati. Divas platformas vietnes — likumi.lv un lvportals.lv — visu gadu ierindojās arī apmeklētāko vietņu Top 20.
Iedzīvotāji plaši izmanto valsts, pilsoniskās un tiesiskās informācijas platformu, ko uztur oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis". To apliecina fakts, ka aizvadītajā 2023. gadā ik mēnesi to apmeklējuši vidēji 386 416 reālo lietotāju* vecumā no 7 līdz 74 gadiem.
Kopumā "Latvijas Vēstneša" platformu veido četras vietnes – vestnesis.lv, likumi.lv, lvportals.lv un juristavards.lv. Pētījumā "Gemius Audience" piedalās trīs no tām.
Vestnesis.lv, kurā iedzīvotājiem pieejams oficiālais izdevums "Latvijas Vēstnesis", pētījumā nav pieteikts, taču pēc "Google Analytics" datiem pērn vidēji mēnesī vietni apmeklēja 120 833 reālo lietotāju*.
Vietni lvportals.lv 2023. gadā vidēji mēnesī apmeklēja 256 701 reālo lietotāju*, kas ir 16,64 % no visas internetlietotāju auditorijas Latvijā. Mēneši, kuros LV portālu apmeklēja visvairāk lietotāju, bija janvāris, marts un oktobris. Tad vietne sasniedza vidēji ap 290 000 lietotāju. Pērn LV portālā publicētas 14 045 satura vienības, no kurām 389 ir skaidrojumi, 3 012 ir e-konsultācijas un 106 viedokļraksti.
Tiesību aktu vietne likumi.lv sabiedrību nodrošina ar ikdienas tiesību aktu plūsmas sistematizāciju. Vietni likumi.lv pērn apmeklēja 244 805 reālo lietotāju* vidēji mēnesī. Tie ir 16,29 % no visas internetlietotāju auditorijas Latvijā.
Iknedēļas žurnāla "Jurista Vārds" digitālā mājvieta – vietne juristavards.lv – 2023. gadā vidēji mēnesī sasniedza 20 205 reālos lietotājus*, kas ir 1,29 % no visas auditorijas Latvijā.
* Reālie lietotāji nav unikālie lietotāji, kas ir sīkdatņu uzskaites rezultāts un neatspoguļo faktisko auditoriju. “GemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.